Hehehe

Di kala kita sedang bergelumang dengan dosa dosa duniawi zzzz tertidur aku. Poyo gila ayat. Tapi betul lah, di kala kita sedang bergelumang dengan dosa dosa duniawi kita tak sedar barangkali Allah sedang tengok kita. Maka, bangun lah anda dari tidur yang lena. Jika anda rasa "sucks nya hidup kiteww wuu wuu wuu", ingat lah ada yang lebih teruk dari anda. Jika anda rasa hidup anda sucks, makna nya Allah pandang pada kamu. Jadi, ingat lah Allah selalu. BUKANNYA KENANG KU DALAM DOA MU KE HAPE EEE GELI MAKKKK. Okay, sudah. Jangan tiba tiba berangan nak jadi sasterawan negara di sini ye aku. Ye.

Kita masih hangat lagi membicangkan tentang topik Fashion ye tuan tuan dan puan puan. Eee kau ni, tak habis habis. Okay semua relax. Walaupun aku buta fashion, TAPI JANGAN INGAT AKU TAK ADA MATA UNTUK LIHAT SEKELILING SEPERTI FACEBOOK EHH SILAP. FB, BLOG, LOOKBOOK, NOTEBOOK, NOTEBOOK SCIENCE, NOTEBOOK SEJARAH DLL. -.- Kita sekarang berada di dalam anti-crap mode ye aku. Ye.

Dalam dunia ni aku tengok manusia paling senang adalah lelaki. Haha. Ye, awak. Lelaki di hujung sana tu. Okay bye. Kenapa aku cakap lelaki? Sebab;

  1. Mereka tak perlu trim kening, shave bulu kaki, ketiak dan sebagai nya. (HAHAHAHAHA)
  2. Meraka tak perlu fikirkan berat badan (segelintir)
  3. Mereka tak perlu susah sangat fikir pasal aurat sebab senang aurat mereka dari pusat hingga lutut. (tapi ada je lelaki yang tak mampu nak tutup keseluruhan ye dak?)
  4. MEREKA TAK PERLU PAKAI REBEN BESAR DEKAT KEPALA UNTUK NAMPAK "AWWW GORJES NYA MAKKK. GORJESS SANAD SANAD"
  5. Mereka tak pernah berdiri depan cermin pastu cakap "OH MY GODDD ADA PIMPLES SIOTT" (mungkin segelintir ada)
  6. Tak perlu pakai ketat ketat untuk tunjuk that they have an ideal body so marry me baby. MARRY MEEEEE! Alert! Alert! Anti-crap mode! Anti-crap mode!


Setakat ni, itu je lah yang aku perasan. Diorang tak ada complicated life. Tak macam perempuan. YEEE TAHUUU TAHUUU, AKU PUN PEREMPUAN JUGAK. HISHH. Aku dah tak tahu nak tulis apa. Maka, bye.

Di sini saya ingin mendendang kan sebuah lagu yang bertajukkkkk OKAY BYE!

No comments:

Post a Comment