Cubit cubitan

Eee geli aku, tajuk pun dah gila. Ehh silap bukan "eee" tapi "euww".

"Euww mak niii, takde taste kerrr? Sakit hati kita tau"
"Euww kau nyah. Aku cili cili mulut nyah karang. Amboiiiiiiiii"
"Nyah, nyah makan benda ni nyah? Euww tak takut gemuk kerrr?"
"Eww apa panggil kita nyah ni? Panggil lah kita mak. Hihihi mak sukerrr. Mak sukerrr"

Dah naik bulu roma aku. Aku selalu marah diri sendiri pastu cakap "BOLEH TAK KAU CONTROL DIRI SENDIRI BILA JUMPA MAK AYAM KE MAK NYAH KE MAK ANDARTU KE MAK MENTUA KE." Sorry ter over pulak. Amboi aku dah speaking omputih. Apa sorry sorry?

Aku teringin nak berkawan dengan mak nyah you olzzz. Sebab masa aku tengok tv haritu kan, ada mak nyah ni aku tengok dia seolah olah HA? SEOLAH OLAH? Okay, gila. Mak nyah ni kan, dia macam faham tau sanubari hati perempuan ni. Yelah, dia pun lembut, perempuan pun lembut, tapi aku lagi lembut. Okay bye kau orang gila. Aku rasa aku lagi suka tengok lelaki yang pemalu. Kira macam calon suami nanti aku nak yang pemalu lah senang. Bukan pemalu yang macam "HUHU I MALU LAH. YOU JE LAH YANG PERGI BAYAR. I MALU DENGAN KAKAK CASHIER TU. HUHU." Tu memang nak kena siat dengan aku tu. (Ceh, macam berani je)

Lelaki yang kelakar dan tahu hormat perempuan dan ibu bapa serta mempunyai akal dan tidak merokok adalah lelaki idaman sejak Tingkatan 4. Dulu aku kurang matang maka tengok lelaki semua nya sama macam abang sendiri. Disebabkan abang aku adalah seorang lelaki yang tiba tiba tersekat tengah tengah antara kakak dan adik perempuan, kau jangan ingat mak aku didik dia jadi auww tauuuuuu. Jangan main main dia adalah seorang lelaki tegar. Perempuan yang mintak couple dia tepis awal awal. Bukan Awal Ashaari tau. Abang aku juga merupakan seorang lelaki tegar yang tidak merokok Alhamdulillah. Walaupun bapa sendiri merokok. Sebab tu bibir abang aku macam pakai lip ice. Goli den. Kalau lihat luaran, anda mungkin katakan bahawa dia seorang lelaki jambu batu. Okay tak tak. Lelaki jambu. Jambu sehingga kan mak nyah tengok dia pun rasa tergugat. Ye, dia pernah dingorat mak nyah. AKU PUN APA LAGI HAHAHAHAHHAHAHAHAH HOHOHOHOHOHOOHOHHO HEHEHEHEHEHHEE WOIHOIHOIHOI.

Aku rasa geli pulak dah puji abang sendiri.

Sekian saja, Wassalam.




OKAY NAH, JAMBU FOR SALE!

No comments:

Post a Comment