Aku patut. Ya! Aku patut.

Ehh sakit perut pulak dah. Ishh ni malas nak update ni. Baik aku tengok Rain tidur. Serious aku cakap, aku masih lagi emo dengan blogger yang TAK SAVE APA YANG AKU TYPE EEE AKU MEMANG BENGANG GILA GILA GILA RASA MACAM NAK MAKAN APA YANG ADA LEPASTU MUNTAH DEPAN RAIN BIAR RAIN CAKAR MUKA AKU BIAR AKU LAGI HANDSOME MACAM JUSTIN BIEBER SEBAB RAMBUT AKU DAH PENDEK MACAM JUSTIN BIEBER PASTU SIAP BOLEH BUAT RAMBUT PUNK NOT DEAD LAGI! Haaa, kan dah cakap tanpa noktah dan tanpa henti. Aku cakap senafas je tu. Kau boleh? Cuba tengokkk kalau boleh pastu aku belanja roti canai dengan ais kosong untuk berbuka puasa.

Eee tak sabar sabar gila nak raya sebab nanti ada cerita Pontianak Harum Sundal Malam Suhaima Baba dekat tv3. Kita tengok dengan kakak kita tutup tutup mata lepastu kita baling bantal dekat dia sebab dia penakut sangat pastu, sebab dia penakut gila, kita terpaksa tidur dengan dia sebab dia merayu rayu dekat kita supaya tidur dengan dia pastu dia jerit jerit ketakutan teringat dengan kecantikan hantu Maya Karin. Cewah takde lah. Eleh aku, nak raya konon. Ganti puasa pun belum. *drool*

Eee bosan nya hidup aku hari hari buat benda yang sama. Nak jadi Justin Bieber ahh camni. Pergi mana mana pun orang tergila gila. Tapi malangnya, haih, aku tak pernah rasa suka dekat Justin Bieber. Kalau dalam berjuta juta manusia berkumpul, pastu dia tanya "siapa tak suka Justin Bieber?" aku akan laju laju angkat tangan. Yeayyyyyy!

Bye!

No comments:

Post a Comment