Kau tahu tak?

Kau tahu tak, hari ini aku telah memotong rambut aku sependek pendeknya daripada sepanjang panjang nya. Cewah takde lah panjang mana.

Kau tahu tak, 2 hari lepas aku tulis entry yang sangat panjang sehingga memakan masa aku yang terbuang ini tengok tengok blogger tak saveeeeeee. Eee save nya masa kitewww.

Kau tahu tak, hari ini aku bawak cupcake dekat rumah nenek yang aku buat dan menyebabkan pergaduhan, percetusan dan perebutan antara dua beradik (adik saudara aku). Nampak sangat cupcake I sewdappp. (':

Kau tahu tak, aku rasa macam aku ingin membuang segala masa di semua muka bumi ini. Biar tiada istilah "masa itu emas". Lepas aku buang aku akan suruh pencuri ambil semua emas yang ada pada masa tersebut. Ya! Aku sudah berikrar!

Kau tahu tak, aku tengah buang masa lah ni. Hihi. Bye!

No comments:

Post a Comment