Siapa tak baca dia loser.

Orang cakap, kalau tak kenal Hana Tajima sekarang dia noob. Aku baca kat blog siapa cuba lah teka. Hehe. Tapiiii (sebut dengan 5 harkat), ada aku kisah. Ehh macam Nabil pulak Mak Okay Jeww hahaha noob. Semenjak dah takde Astro ni, rasa diri sendiri down cehh padahal Mak Okay Jeww sebab bukan aku tengok sangat pun. Masa mula mula American Idol baru baru start semangat lah tengok dekat Star Movies aku rasa. Hari hari tengok. Ulangan pun tengok. Tapi bila setiap kali peserta feveret asyik bottom 3 ni aku malas ni blah lah. NOOOOOBBB!

Sampai dekat perenggan kedua dah aku blank tak tahu nak tulis apa. Setan betul aku tak ganti puasa lagi, tapi tak sabar sabar nak raya. Memang mendatang kan kemarahan. Dan bila aku baca blog perempuan yang menggelarkan diri sendiri "I", aku terus tak ada mood nak baca. Ni mesti jenis yang group Maysaa, tangkap gambar dengan Hana tajima sambil pakai tudung macam selimut Air Asia. Bak kata budak budak ni, puh-leasee. Aku tampar laju laju kang. Tak, bukan aku tak minat Hana Tajima, siapa yang kata dia tak lawa memang buta mata dan buta hati tak pun ada sifat hasad. NOOOBBBB!

Loser gila aku tak solat Zohor lagi padahal nak dekat pukul 4. Bye lah kau.

No comments:

Post a Comment