I've been roaming around, I was looking down at all I see.

Hai, saya seorang loser di mana saya tidak ada sebarang tujuan di dalam hidup. Walaupun menggemari Ashton Kutcher, ini tidak bermakna saya akan tumbuk orang yang kutuk beliau. Jika saya pergi ke restoran dan saya tidak tahu nak makan apa, saya akan pilih makanan yang tidak enak. (mana aku tahu, dah dalam menu nampak psss meleleh air liur). Jika harini saya kutuk Shahir AF8, kau lihat esok lusa tulat tonggeng, pasti senyap senyap aku tulis dalam diary "he he he harini aku stalk Shahir dekat Facebook. Adik dia pun boleh tahan. he he he" Lihat, tidak tetap pendirian. Semalam otak aku kata nak buat seprais dekat belog sendiri. Supaya kalau aku bukak blog aku nanti aku jadi macam ni "ohh-cun nya-belog-siapakah-ini-ohh-tidak-aku-harus-tahu-Facebook nya- ohh-jangan-nanti-dia-terkejut-ohh-yeke?-ohh-mestilah-ohh-hekele-apa-benda-aku-ni" Haa, agak agak macam tu lah. Jadi jadi jadi, OKAY LAH MEMANG LAH AKU NOOB SANGAT LAH SEBAB LAH TAKDE SEBAB LAH. NYAH LAH KAMU SEMUA. Aku rasa macam otak aku dah lost sebab sebab sebab aku nak jadi Lisa Surihani. Ohh tidak. Zassss!

Play/Station; Tujuan aku update blog kali ini adalah untuk memeningkan kepala mak mentua eh eh eh memeningkan kepala kamu semua. Dah, blah! Bye!

No comments:

Post a Comment