Sebelum aku bermula.

Kau tahu tak, aku buat facebook ni masa Form 3 start active masa Form 4. Dan masa Form 5 ni pulak, aku active cari celebrity celebrity Malaysia. Jadi pada hari ini, aku cuba buka fan page Aaron Aziz yang ramai orang cakap dia handsome dalam Nora Elena pathetic tu, bukak bukak aku tengok fuishh, 767,955 orang like. Takot takot. Dan tak ketinggalan dengan 188 friends like this. Aku ingat tak ada orang nak like dia.

Lepastu aku bukak fan page Lisa Surihani pulak. Fuishh, 1551770 orang like. Takot takot. Agak agak kalau aku buat fan page ada orang teringin terlintas hati nak like tak? BAIK KAU JANGAN JAWAB! Lepastu aku pergi fan page Siti Nurhaliza. Dalam hati berbisik " kalau Lisa Surihani dah sejuta lebih Siti tua ni mesti dua juta punya ha ha. " 


Sekali aku masuk fan page dia.... agak agak nya berapa? Cuba check sendiri.


Orang yang dah menang Anugerah Bintang Popular beratus kali kalah dengan orang yang baru dapat satu anugerah tahun ni.


Rasa rasanya Malaysia kena buat award artis paling popular di Facebook. Yelah, Malaysia kan tak ada identiti. Haaaaa bye.


Play/Station; Aku pun tak berapa faham apa yang aku type.


Play/Station 2; Semenjak dua menjak ni penyakit typo aku makin serious. Harus dapat ubat dengan segera!

No comments:

Post a Comment